torsdag 29 juni 2017

Live

Message in english will follow.

Japp, nu har jag bestämt mig. Jag kommer sända live via Facebook fyra gånger per dygn på ett rullande schema: kl. 03, 09, 15 och 21. Vet inte riktigt hur det funkar, men här är min Facebook-sida.

Som alltid är jag ute i sen tid; har inte packat mat och kläder än. Det viktiga är ju ändå att jag får ut mitt budskap via alla sociala medier. Kl. 19:15 på hemlig ort (vi vill inte ha något sabotage) möts delar av Måndagsklubben (mitt Fotrallylag) vid en pizzeria och transporteras därefter medels husbil till startplatsen vid Sjöhistoriska. Där finslipar vi taktiken medan vi proppar i oss alla kalorier som lär behövas under de kommande dygnen. Kl. 20:55, fem minuter innan start, börjar jag min första livesändning som kommer att pågå i cirka 10 minuter.

I will send live from Facebook during the race Fotrally at these times: 03 (3 am), 09 (9 am), 15 (3 pm) and 21 (9 pm). Here is the link to my Facebook page.

(In Fotrally everyone walks 5 km/h until there's just on woman/man standing.)

Vi ses!

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar